dimarts, 12 de desembre del 2017

Sessió final dels clubs de lectura del 1r trimestre

El dimarts 5 de desmbre ha estat el darrer dia dels clubs de lectura de 1r i 2n cicle del primer trimestre. Durant tots els dimarts i alguns dijous del mes de novembre i desembre ens hem reunit a la biblioteca un grup d'alumnes de 1r i de 2n cicle per compartir les nostres impressions sobre la lectura que hem llegit.
A primer cicle hem llegit  El noi que no tocava de peus a terra de John Boyne i a 2n cicle hem llegit el llibre Xaval gras es menja el món de K.L. Going.
El llibre de John Boyne a tots ens ha agradat molt i el recomanen perquè és un llibre ple d'aventures i que a la vegada et fa reflexionar sobre el concepte de "normalitat" i et fa qüestionar moltes coses. D'altra banda, el llibre de K.L. Going és un llibre molt realista que ens parla dels problemes que pot arribar a tenir un adolescent que pesa 134 quilos i com és menystinguts per la resta. També ens parla de la força que el fa tirar endavant: la música.
Aquí us deixem les nostres opinions sobre els llibres que hem llegit. 

Club de lectura de 1r cicle:

Opinions sobre el llibre:

Ela: És un llibre molt interessant i el recomano per a altres clubs de lectura.

Sara: Aquest llibre m'ha agradat molt perquè m'ha fet reflexionar sobre que no passa res si ets diferent a la majoria de gent.

Darwin: M'ha agradat molt. És un llibre molt interessant i conté bons valors com que cal acceptar els altres tal com són i no con tu vols que siguin.

Guillem: M'ha agradat molt i el recomano a tothom, tot i que és una mica cruel com actuen els pares.

Kushal: És un llibre que el recomano i que m'ha entretingut i agradat molt.

Mohit: M'ha agradat molt aquest llibre. És curiós com actua Barnaby davant la crueltat dels seus pares. També és un llibre molt divertit.

Faiza: El llibre m'ha agradat perquè fa reflexionar  i és interessant perquè t'explica que no importa com siguis. Recomano aquest llibre.
 




Club de lectura de 2n cicle:

Opinions sobre el llibre:

Saray:  Aquest llibre m'ha agradat molt pequè parla d'un noi gras que aconsegueix ser feliç després d'haver passat per molt patiment. És una història de superació personal.


Abir: M'ha agradat el llibre perquè ens explica coses que passen a la vida real. Està molt ben escrit.


Guadalupe: En general és un llibre que no m'ha acabat de convèncer, m'ha avorrit molt i en cap moment m'he sentit intrigada per saber el que passarà a la història.


Sumaya: Al començament no em va agradar gaire però després em va començar a interessar perquè ens parla de coses reals que passen a la vida.


Mekk: Aquest llibre m'ha agradat tot i que al principi no tenia ganes de llegur-lo, a poc a poc ha estat més interessant.


Maheen: No és el tipus de llibre que llegeixo habitualment però no ha estat malament.