dijous, 1 de març del 2018

Sessió final del club de lectura del 2n trimestre (2n cicle)

Ja hem acabat la lectura del llibre Las ventajas de ser un marginado d'Stephen Chbosky. Tots hem coincidit que el final ha estat sorprenent i que no és fins aleshores que entens el que li passa a Charlie, el protagonista d'aquesta història. El tema central del llibre és el dels abusos infantils i relacionat amb això, de quina manera et poden afectar aquestes vivències i com es poden superar.
El llibre ens ha agradat a tots moltíssim i tenim moltes ganes de veure com serà la seva adaptació al cinema. Us el recomanem!!!
Aquí us deixem algunes de les nostres opinions...

Maheen: M'ha encantat aquest llibre. M'ha fer plorar tantes vegades que ni les puc recordar i m'he sentit molt identificada amb el seu protagonista. És, a partir d'ara, un dels meus llibre favorits!
Sumaya: Aquest llibre m'ha semblat molt divertit, el pot llegir qualsevol persona. no només adolescents.Us recomano que el llegiu.
Mehk: Al principi pensava que era d'aquells típic llibres per a adolescents però ara  s'ha convertit en un dels meus llibres favorits.
Abir: M'ha agradat perquè és una història de misteri i a la vegada molt real.
Anna: És un llibre que conté grans reflexions sobre el sentit de la vida i sobre el que realment és important. La veritat és que al principi pensava que era el típic llibre per a adolescents però m'ha acabat enganxat i el final és el que més m'ha agradat. 
Saray: M'ha agradat molt el llibre, ha estat molt interessant. De nota li poso un 10 i us el recomano a tots!